Barber Kiosk - AFI Cotroceni beneficiază de aprecieri pozitive pentru calitatea tunsului și profesionalismul frizerului Florinel, însă există recenzii semnificative care semnalează atitudini neprofesionale și probleme de facturare, rezultând o reputație mixtă pe Google și lipsă de date pe alte platforme.
Afacerii îi lipsește o consistență a serviciilor, având puncte forte în competența frizerilor, dar probleme serioase de relaționare cu clienții și administrare, ceea ce limitează nivelul de încredere perceput.
Notă: Această analiză este generată automat de inteligență artificială pe baza recenziilor reale ale clienților. Algoritmul nostru analizează sentimentele, identifică pattern-uri și poate oferi o evaluare a reputației afacerii Barber Kiosk - AFI Cotroceni.
16 noiembrie 2025
Foarte bine
14 noiembrie 2025
6 noiembrie 2025
29 octombrie 2025
13 octombrie 2025
Recomand Florinel.
7 octombrie 2025
NeProfesionali
16 septembrie 2025
Acest loc este foarte specific. Am fost de două ori aici. Prima dată am fost primit cu un aer de superioritate, ca și cum aș fi rugat în genunchi să fiu tuns. Frizerul care m-a preluat mi-a spus „poate da, poate nu, să întreb colegul” – erau doi. Celălalt a zis „bine, poate te iau eu, dar stai să merg la toaletă”. Am așteptat 15 minute până și-a terminat treaba. Apoi m-a tuns. Tunsul în sine a fost acceptabil, dar atitudinea lor și modul cum s-au comportat a lăsat un gust amar. Și asta deși am lăsat un bacșiș de 100 lei. A doua oară am revenit, chiar dacă prima experiență nu a fost plăcută, pentru că tunsul fusese cât de cât ok. Am plătit cu cardul, am lăsat bacșiș cash și am spus că poate mai vin. Astăzi însă am întâlnit doi alți frizeri, liberi, fără clienți. Am întrebat pentru un tuns simplu, și iarăși a început discuția între ei: „cine îl ia, tu sau eu?”. În cele din urmă s-au înțeles. M-am așezat, am spus că vreau doar tuns. El mi-a zis „poate facem și barba?”. I-am spus „da, dar o puteți face cum cer eu?”. Pentru că din experiența mea în România, sunt frizeri buni, dar mulți fac barba după stilul lor, diferit de alte țări europene. Am întrebat doar dacă poate face așa cum vreau eu. În acel moment, băiatul s-a enervat, a refuzat, i-a spus colegului că nu vrea să mă tundă și mi-a zis direct că azi nu mă poate servi. Practic, m-a dat afară. Să aveți în vedere ce fel de atitudine există aici față de clienți. În alte saloane ești primit cu apă, cafea, cu respect. Aici ești tratat ca și cum nu ai valoare. Nu recomand nimănui acest loc. Nu o spun din răutate, ci dintr-o experiență reală: două vizite, patru persoane diferite, aceeași atitudine de aroganță. Nu știu dacă așa se poartă cu toți clienții sau doar cu străinii, dar este inacceptabil. Le doresc să învețe măcar bunele maniere. O zi bună tuturor.”
11 septembrie 2025
Acest loc este foarte specific. Am fost de două ori aici. Prima dată am fost primit cu un aer de superioritate, ca și cum aș fi rugat în genunchi să fiu tuns. Frizerul care m-a preluat mi-a spus „poate da, poate nu, să întreb colegul” – erau doi. Celălalt a zis „bine, poate te iau eu, dar stai să merg la toaletă”. Am așteptat 15 minute până și-a terminat treaba. Apoi m-a tuns. Tunsul în sine a fost acceptabil, dar atitudinea lor și modul cum s-au comportat a lăsat un gust amar. Și asta deși am lăsat un bacșiș de 100 lei. A doua oară am revenit, chiar dacă prima experiență nu a fost plăcută, pentru că tunsul fusese cât de cât ok. Am plătit cu cardul, am lăsat bacșiș cash și am spus că poate mai vin. Astăzi însă am întâlnit doi alți frizeri, liberi, fără clienți. Am întrebat pentru un tuns simplu, și iarăși a început discuția între ei: „cine îl ia, tu sau eu?”. În cele din urmă s-au înțeles. M-am așezat, am spus că vreau doar tuns. El mi-a zis „poate facem și barba?”. I-am spus „da, dar o puteți face cum cer eu?”. Pentru că din experiența mea în România, sunt frizeri buni, dar mulți fac barba după stilul lor, diferit de alte țări europene. Am întrebat doar dacă poate face așa cum vreau eu. În acel moment, băiatul s-a enervat, a refuzat, i-a spus colegului că nu vrea să mă tundă și mi-a zis direct că azi nu mă poate servi. Practic, m-a dat afară. Să aveți în vedere ce fel de atitudine există aici față de clienți. În alte saloane ești primit cu apă, cafea, cu respect. Aici ești tratat ca și cum nu ai valoare. Nu recomand nimănui acest loc. Nu o spun din răutate, ci dintr-o experiență reală: două vizite, patru persoane diferite, aceeași atitudine de aroganță. Nu știu dacă așa se poartă cu toți clienții sau doar cu străinii, dar este inacceptabil. Le doresc să învețe măcar bunele maniere. O zi bună tuturor.”
11 septembrie 2025
9 septembrie 2025