Pe Google există un feedback mixt, dominat de recenzii negative, iar pe Facebook nu există recenzii, astfel încât evaluarea este bazată exclusiv pe datele Google limitate.
Reputația este incertă datorită predominanței recenziilor negative și absenței feedback-ului pe alte platforme, indicând necesitatea îmbunătățirii gestionării relației cu clienții.
Notă: Această analiză este generată automat de inteligență artificială pe baza recenziilor reale ale clienților. Algoritmul nostru analizează sentimentele, identifică pattern-uri și poate oferi o evaluare a reputației afacerii Dent Plus Gorjului.
Servicii excelente!!
16 octombrie 2025
15 octombrie 2025
Ei nu "regasesc niciun client in baza de date" dintre cei care lasa 1 stea.
12 octombrie 2025
Ei nu "regasesc niciun client in baza de date" dintre cei care lasa 1 stea.
12 octombrie 2025
Experiență extrem de dezamăgitoare – lipsă de profesionalism și transparență. Am mers la această clinică pentru retratament de canal, cu intenția de a salva un dinte. Am plătit 1.000 de lei în primele două ședințe, urmând încă alte 3 ședințe și radiografii plătite separat. În timpul tratamentului, medicul mi-a spus abia la o ședință ulterioară (asta fiindcă am întrebat eu) că posibil să fie un ac rupt pe canal – lucru pe care l-am aflat mai târziu, nu în momentul în care s-ar fi produs. Tratamentul a durat 5 ședințe, cu costuri suplimentare comunicate NECLAR. La final, am rămas cu dureri și infecție, iar când am cerut tratament cu antibiotic în trecut, mi s-a spus că „nu se poate” – dar ulterior, după ce lucrurile s-au agravat, mi s-a prescris. Am solicitat să fiu programată urgent la un specialist, având în vedere că problema a apărut în urma tratamentului făcut aici. Mi s-a promis că mă vor suna. Nu am fost sunată. Următoarea zi am căutat singură alt medic, deoarece durerea persista. Acolo am aflat că: Nu exista niciun ac rupt pe canal; Tratamentul a fost realizat greșit, fără a urma anatomia reală a rădăcinii; Dintele nu mai poate fi salvat – singura soluție fiind extracția. Am pierdut bani, timp, energie și, cel mai grav, sănătatea dintelui. Am fost sunată abia după 4 zile să fiu întrebată dacă mai vreau programare la specialist. Dezamăgitor. Nu recomand această clinică celor care apreciază profesionalismul, corectitudinea și respectul față de pacient.
11 august 2025
Experiență extrem de dezamăgitoare – lipsă de profesionalism și transparență. Am mers la această clinică pentru retratament de canal, cu intenția de a salva un dinte. Am plătit 1.000 de lei în primele două ședințe, urmând încă alte 3 ședințe și radiografii plătite separat. În timpul tratamentului, medicul mi-a spus abia la o ședință ulterioară (asta fiindcă am întrebat eu) că posibil să fie un ac rupt pe canal – lucru pe care l-am aflat mai târziu, nu în momentul în care s-ar fi produs. Tratamentul a durat 5 ședințe, cu costuri suplimentare comunicate NECLAR. La final, am rămas cu dureri și infecție, iar când am cerut tratament cu antibiotic în trecut, mi s-a spus că „nu se poate” – dar ulterior, după ce lucrurile s-au agravat, mi s-a prescris. Am solicitat să fiu programată urgent la un specialist, având în vedere că problema a apărut în urma tratamentului făcut aici. Mi s-a promis că mă vor suna. Nu am fost sunată. Următoarea zi am căutat singură alt medic, deoarece durerea persista. Acolo am aflat că: Nu exista niciun ac rupt pe canal; Tratamentul a fost realizat greșit, fără a urma anatomia reală a rădăcinii; Dintele nu mai poate fi salvat – singura soluție fiind extracția. Am pierdut bani, timp, energie și, cel mai grav, sănătatea dintelui. Am fost sunată abia după 4 zile să fiu întrebată dacă mai vreau programare la specialist. Dezamăgitor. Nu recomand această clinică celor care apreciază profesionalismul, corectitudinea și respectul față de pacient.
11 august 2025
Am fost astazi la doamna doctor Valentina Barbieru. Pot sa zic ca serviciul a fost de stomatolog de sat. Pe langa faptul ca doamna nu stia sa citeasca un bite-win, caria curatata de doamna a fost curata pe jumatate, plomba a fost pusa pe jumatate din suprafata curatata si am fost lasata cu un spatiu interdentar enorm care deranjeaza extrem de mult la atingere. Sa nu mai spun ca se vede caria necuratata. De asemenea, doamna nu a folosit diga dentara, plomba s-a deslipit in timpul finisarii ceva ce nu am auzit in viata mea. Un dejastru total. A fost un experiemnt, nu am asteptat sa ajung la stomatologul meu. Acum el va trebui sa rezolve dezatrul din gura mea si probabil voi depune si o plangere la protectia consumatorului. Da, am sesizat incidentul, mi s-a propus sa vin ca "sa se mai puna compozit daca nu imi place asa". Pentru mine acest lucru nu este o varianta. Caria este "tratata"
8 august 2025
Am fost astazi la doamna doctor Valentina Barbieru. Pot sa zic ca serviciul a fost de stomatolog de sat. Pe langa faptul ca doamna nu stia sa citeasca un bite-win, caria curatata de doamna a fost curata pe jumatate, plomba a fost pusa pe jumatate din suprafata curatata si am fost lasata cu un spatiu interdentar enorm care deranjeaza extrem de mult la atingere. Sa nu mai spun ca se vede caria necuratata. De asemenea, doamna nu a folosit diga dentara, plomba s-a deslipit in timpul finisarii ceva ce nu am auzit in viata mea. Un dejastru total. A fost un experiemnt, nu am asteptat sa ajung la stomatologul meu. Acum el va trebui sa rezolve dezatrul din gura mea si probabil voi depune si o plangere la protectia consumatorului. Da, am sesizat incidentul, mi s-a propus sa vin ca "sa se mai puna compozit daca nu imi place asa". Pentru mine acest lucru nu este o varianta. Caria este "tratata"
8 august 2025
👍
30 iunie 2025
am sunat sa intreb CAT MA COSTA SA SCOT NISTE FIRE de la o masea de minte. Interventie de 5min . Doamna de la tel , foarte amabila ( jos palaria ) mi a spus 100lei . Am fost in alta parte si am rezolvat cu 30lei. Nu vreau sa mi imaginez sa ai nevoie de ceva mai grav :)) dupa cum vad in recenzii , cam multa lume nemultumita
13 iunie 2025