Germandent beneficiază de un nivel ridicat de satisfacție, majoritatea pacienților lăudând profesionalismul, empatia și procedurile nedureroase. Totuși, există plângeri recurente privind haosul în programări și lipsa de empatie în anumite cazuri, care pot afecta încrederea. În ansamblu, reputația este predominant pozitivă, dar necesită îmbunătățiri în gestionarea programărilor și în abordarea pacienților anxioși.
Afacerea este de încredere, cu un nivel ridicat de satisfacție a pacienților, dar necesită îmbunătățiri semnificative în organizarea programărilor și în abordarea empatică a tuturor medicilor pentru a consolida credibilitatea.
Notă: Această analiză este generată automat de inteligență artificială pe baza recenziilor reale ale clienților. Algoritmul nostru analizează sentimentele, identifică pattern-uri și poate oferi o evaluare a reputației afacerii Germandent.
Dl Doru Mihailescu mi-a lucrat la alta măsea față de cea care avea probleme ( foarte sparta, spunându-i și indicând unde este problema) s-a apucat să-mi frezeze in măseaua bună de lângă. Sa ziceți merci ca nu v-am făcut plângeri! As fi dat mai puțin de o stea, dar nu există. Poate mai sunt și alte persoane cu cazuri similare.
21 noiembrie 2025
Dna Doctor Brandusa Radici este WOW! De fiecare data cand am fost la ea, am plecat foarte multumita, lucreaza foarte bine si atent. De asemenea si colegii dansei sunt profi si implicati! Am fost in multe cabinete, insa doar aici pot sa zic ca am avut o experienta buna, din toate punctelecde vedere!
15 noiembrie 2025
Dna Doctor Brandusa Radici este WOW! De fiecare data cand am fost la ea, am plecat foarte multumita, lucreaza foarte bine si atent. De asemenea si colegii dansei sunt profi si implicati! Am fost in multe cabinete, insa doar aici pot sa zic ca am avut o experienta buna, din toate punctelecde vedere!
15 noiembrie 2025
Îmi pare sincer rău că trebuie să scriu acest review, mai ales că am avut o experiență foarte bună în trecut cu dna dr. Brândușa, un medic pe care îl respect și datorită căreia las doar 3 stele, nu una. Din păcate, ultima vizită a fost o experiență foarte neplăcută și chiar traumatizantă. Aveam programare la dna dr. Brândușa pentru un detartraj, dar am fost preluată de dr. Telegaru Ana. I-am explicat că am fobie dentară și disfuncție ATM, însă nu am simțit deloc empatie sau răbdare! În timpul procedurii am avut dureri foarte mari și am cerut anestezie locală. Mi s-a aplicat spray doar pe jumătate de arcadă și apoi injectabil, fără să se aștepte deloc efectul anesteziei! În timp ce îi spuneam că mă doare foarte tare, mi s-a repetat că „durerea e în capul meu”. Deși simțeam aceeași durere și în arcada de sus, nu mi-a mai făcut nici o anestezie. Procedura a făcut-o grăbit și superficial, iar la final, pentru că țipam de durere, am primit un comentariu ironic: „Doamne ferește, dacă erau copii și făceai așa, nu mai veneau niciodată la medic!” Am plecat de acolo tremurând, cu dureri și cu senzația că am fost complet ignorată! După o săptămână am mers la un alt medic, care mi-a confirmat că durerea a fost perfect justificată, aveam fisuri dentare și inflamații gingivale, iar detartrajul NU A FOST EFECTUAT CORECT! Au rămas reziduuri interdentare, iar acolo unde dr. Ana mi-a spus că am carie, era, de fapt, tartru! Am plătit un serviciu care trebuia făcut corect, nu pe fugă. Mi se pare absolut esențial ca un medic să își facă treaba cu atenție și responsabilitate, mai ales când lucrează cu pacienți anxioși sau sensibili. Sper ca acest review să fie luat ca un semnal de alarmă și ca dr. Ana să-și corecteze modul de lucru și atitudinea față de pacienți. Iar durerea “nu e în capul lor”!
29 octombrie 2025
Îmi pare sincer rău că trebuie să scriu acest review, mai ales că am avut o experiență foarte bună în trecut cu dna dr. Brândușa, un medic pe care îl respect și datorită căreia las doar 3 stele, nu una. Din păcate, ultima vizită a fost o experiență foarte neplăcută și chiar traumatizantă. Aveam programare la dna dr. Brândușa pentru un detartraj, dar am fost preluată de dr. Telegaru Ana. I-am explicat că am fobie dentară și disfuncție ATM, însă nu am simțit deloc empatie sau răbdare! În timpul procedurii am avut dureri foarte mari și am cerut anestezie locală. Mi s-a aplicat spray doar pe jumătate de arcadă și apoi injectabil, fără să se aștepte deloc efectul anesteziei! În timp ce îi spuneam că mă doare foarte tare, mi s-a repetat că „durerea e în capul meu”. Deși simțeam aceeași durere și în arcada de sus, nu mi-a mai făcut nici o anestezie. Procedura a făcut-o grăbit și superficial, iar la final, pentru că țipam de durere, am primit un comentariu ironic: „Doamne ferește, dacă erau copii și făceai așa, nu mai veneau niciodată la medic!” Am plecat de acolo tremurând, cu dureri și cu senzația că am fost complet ignorată! După o săptămână am mers la un alt medic, care mi-a confirmat că durerea a fost perfect justificată, aveam fisuri dentare și inflamații gingivale, iar detartrajul NU A FOST EFECTUAT CORECT! Au rămas reziduuri interdentare, iar acolo unde dr. Ana mi-a spus că am carie, era, de fapt, tartru! Am plătit un serviciu care trebuia făcut corect, nu pe fugă. Mi se pare absolut esențial ca un medic să își facă treaba cu atenție și responsabilitate, mai ales când lucrează cu pacienți anxioși sau sensibili. Sper ca acest review să fie luat ca un semnal de alarmă și ca dr. Ana să-și corecteze modul de lucru și atitudinea față de pacienți. Iar durerea “nu e în capul lor”!
29 octombrie 2025
Am fost la doamna doctor Brânduşa la cabinetul Germadent pentru o extracție dentară şi, deşi eram foarte speriat, experiența a fost peste așteptări! Intervenția a fost rapidă, complet nedureroasă şi realizată cu mult profesionalism şi răbdare. M-a impresionat enorm faptul că, deşi avea un deget fracturat, doamna doctor a lucrat cu o precizie şi o delicatețe remarcabile - un adevărat exemplu de dedicare! Mulțumesc din suflet doamnei doctor Brânduşa, echipei şi întregului colectiv Germadent pentru amabilitate, grijă şi profesionalism. Recomand cu toată încrederea!
29 octombrie 2025
Am fost la doamna doctor Brânduşa la cabinetul Germadent pentru o extracție dentară şi, deşi eram foarte speriat, experiența a fost peste așteptări! Intervenția a fost rapidă, complet nedureroasă şi realizată cu mult profesionalism şi răbdare. M-a impresionat enorm faptul că, deşi avea un deget fracturat, doamna doctor a lucrat cu o precizie şi o delicatețe remarcabile - un adevărat exemplu de dedicare! Mulțumesc din suflet doamnei doctor Brânduşa, echipei şi întregului colectiv Germadent pentru amabilitate, grijă şi profesionalism. Recomand cu toată încrederea!
29 octombrie 2025
Sunt pacientul Dl. Dr. DORU MIHAILESCU de aproape 6 ani. Toate lucrările efectuate au fost impecabile. Dna. Dr. BRANDUSA RADICI ,o doctorița blânda cu multa dibăcie si profesionalism. Deși sunt foarte anxios, totul a fost peste așteptări. Personalul a fost blând, răbdător, empatic și mi-au explicat fiecare pas, ceea ce m-a făcut să mă simt în siguranță. Inca o data mii de multumiri intregii echipe: Dna. Dr. BRANDUSA RADICI, Dl. Dr. DORU MIHAILESCU, Dnelor asistente ILEANA si MONICA. Recomand cu încredere!
29 octombrie 2025
Las acest review mai ales pentru lipsa de profesionalism a doamnei doctor. Sistemul de programări este un haos, totul se face pe caiet, medicii au un program complet random iar dacă cumva unul dintre medici nu poate ajunge la programări sau nu poate performa serviciile, pacienții nu sunt anunțați și se așteaptă înțelege din partea noastră , nicidecum vreun soi de scuze sau disponibilitate pentru rezolvare din partea doamnei doctor. Se aștepta să o strângem de mână și să o compătimim pentru problemele dumneaei, invers nu este cazul. Ar fi corect să vă emitem și noi facturi pentru timpul și banii pierduți de noi în urma programărilor pe care nu le onorați , să vedem dacă vă organizați la fel sau o să catadicsiți să anunțați oamenii din timp . Ana a fost ok, pentru ea am crescut puțin raitingul.
27 octombrie 2025
Las acest review mai ales pentru lipsa de profesionalism a doamnei doctor. Sistemul de programări este un haos, totul se face pe caiet, medicii au un program complet random iar dacă cumva unul dintre medici nu poate ajunge la programări sau nu poate performa serviciile, pacienții nu sunt anunțați și se așteaptă înțelege din partea noastră , nicidecum vreun soi de scuze sau disponibilitate pentru rezolvare din partea doamnei doctor. Se aștepta să o strângem de mână și să o compătimim pentru problemele dumneaei, invers nu este cazul. Ar fi corect să vă emitem și noi facturi pentru timpul și banii pierduți de noi în urma programărilor pe care nu le onorați , să vedem dacă vă organizați la fel sau o să catadicsiți să anunțați oamenii din timp . Ana a fost ok, pentru ea am crescut puțin raitingul.
27 octombrie 2025